Subject: Supluskohtade veekvaliteedi seire Jõgeva vallas
From: "Helje Malm" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 10:49:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan ka teile info selleaastase Jõgeva valla ujumiskohtade
veekvaliteedi seire osas. Saatsin aprillis info Eesti Keskkonnauuringute
Keskusele, kuid saadan info ka teile.
Sellel aastal on samuti sarnaselt eelnevale aastale soov seiret teostada
kolmes supluskohas kolme kuu jooksul (juunis, juulis ja augustis):

Torma (Torma alevik, Jõgeva vald, Jõgeva maakond)

Otiaru paisjärv (Otiaru paisjärv, Palupere küla, Jõgeva vald, Jõgeva
maakond)

Pikkjärve puhkeala (57801:001:0155; Pikkjärve küla, Jõgeva vald)

Uurin ka, kuidas Kuremaa rannahooaja alustamise osas plaanid on ja kuidas
see varasemalt olnud on ning annan teada, kui vastused käes.

Lugupidamisega

Helje Malm

maastikuarhitekt

Jõgeva Vallavalitsus

+372 525 2045 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.jõgeva.ee/> www.jõgeva.ee |
<http://www.facebook.com/Jogeva/> www.facebook.com/Jogeva/